Frusen är jag

Och nej det har ingenting med frusna män att göra haha. jag har frysit i flera dagar nu känns som jag aldrig blir riktigt varm, och min älskling är inte här heller och kan värma mig. Sitter med jackan på mig nu framför datorn...brrrr när kommer sommaren egentligen????

Såg att dom har lagt ut låtlistan från programmet idag på kanal5.se, det är kanon det tyckte musiken var himla bra.

Älsklingen skulle sluta tidigare idag....så det blir väl typ 00.00 eller nåt kanske....måste hem nu ja alla som jag har varit och hälsat på har så kaaaalllllttttt, ska kanske ta och mysa ner mig i badkaret hos Älsklingen....

Här är en gruppbild på oss allihopa i vårat gäng

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0