Förkyld

Jahap då har man dragit på sig en förkylning då, känns ju sådär kul, är så trött och snorig =(
Har ringt på löner idag och fått reda på lite info om mina LAS-dagar, ingen rolig information där inte.
Har pratat med Angelica i telefon, kom överens om att jag skulle gå och möta henne, men nu vette tusan om jag orkar fattar inte hur jag kan vara så slut.
Igår jobbade jag till 12 och sen bar det av på fotbollsmatch i Torpsahammar, Lucas gjorde ett mål...riktigt spännande match tyckte jag.
Efter det var vi på bykrogen och åt med Susanne och Peter och sen iväg och firade mamsen lite eftersom det var morsdag.
Dagen slutade med en lång dusch helt slut.
På onsdag ska jag och Angelica upp till Östersund på en kurs, ska bli riktigt intressant, måste piggna på mig tills dess,
Sitter och drömmer mig bort utomlands nu, skulle vara riktigt skönt med en utomlandsresa nu och bara koppla bort alla problem med jobb och sånt...
Saknar älsklingen nu, helt sjukt va ynklig man blir när man blir lite dålig =(
Näe nu ska man vila lite
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0