En massa svammel

Idag har det verkligen skiftat färg här i lilla Fränsta, nästan så det är dags att klippa gräsmattan för dom som har en sån hihi.
Jag sov till 15.00 idag kändes som det var välbehövligt eftersom jag var så fruktansvärt trött på jobbet inatt, troligen går denna natt en aningens bättre. Hann inte göra så mycket mer idag, jag och älsklingen gjorde en kycklingsallad som vi åt ute på verandan, mysigt mysigt tyckte jag. Har suttit och fixat visitkort åt älsklingen nu, får se vad han tycker om dom, gjorde två olika sorter så får vi se. Kan ju kanske passa på att göra lite reklam här på bloggen åt honom också nu när jag endå är igång. På måndag ska jag sätta mig och ringa runt lite och spana efter mer jobb, det blir en aningens för lite här på Gläntan där jag är, behövs mer för att min stackars ekonomi ska gå runt, sökte en tjänst på utsikten för några veckor sen, men troligen är den redan tillsatt.

Vill så gärna ha en ny mobil nu, en med minst 3,2 megapixel eftersom jag inte äger någon digitalkamera heller. Nu vet man ju vad man ska önska sig när man fyller år framöver hehe =).

Är på en glatt humör idag ja eftersom älsklingen också har varit det trots att han har det jätte jobbigt nu när han håller på slutar snusa...försöker verkligen att inte reta upp honom alltför mycket, men det kan ju vara lite småroligt att retas också ibland... =)=)=)

Har väldigt tur jag känner ju verkligen att det är så rätt mellan oss när vi är tillsammans och hittar på saker, är ju så kär jag, blir nästan lite småskraj för dessa känslor. Älskar hur han luktar, hur han sover, hur han äter, hur han ler...JA ALLT!!! Kärlek för mig måste vara Fredrik...det är bara så...

Han hade somnat i soffan inatt min lilla sötis, men han tääänkte ju ringa sa han.....OVANLIGT!! Haha tur att han inte somnade i vedbon hihihi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0