Alla behöver ibland tid

Det är klart det är så, man behöver tid att tänka. Tänk att det snart är sommar nu, gräset har börjat blivit grönt här i Fränsta och människor har börjat vara ute och röra sig igen. Det är som om alla har legat i ide under vintern och nu när vårsolen börjar lysa så kikar alla fram ur sina bon...lite poetiskt där va hehe. Så fort den här himlans förkylningen har dragit förbi så ska jag ta tag i min träning igen och sluta med ätandet som jag har börjat med...det som jag lovade mig själv att jag inte skulle börja med igen...nu får det vara nog, jag har inte tränat hela hösten för att sätta mig på arselet igen ALDRIG!!!  Har märkt att jag har blivit lite slappare men ännu har jag inte ökat något i vikt....men jag vet hur lätt jag har att lägga på mig så nu är det stop....

Man hinner fundera mycket under en natt, mycket hinns gå igenom och tolkas på en rad olika sätt...övertolkas snarare eftersom det kan bli lite luddigt såhär frampå morgonsidan.

Saknar Hulda & Oliver nu ja, måste hem och gosa med dom sen....ska nog sova ut i lägenheten sen...troligen blir det bäst...bäst för alla inblandade hehe. Men förhoppningsvis så kommer älsklingen ihåg att han skulle hämta mig på jobbet och skjutsa hem mig...annars är det ingen längre bit att gå heller det är inte därför, men är man lite småtrött och förkyld och det är ruggigt ute så skulle det vara snällt om man fick åka hem och lägga sig. Jag vet att han inte glömmer mig =D....

Näe nu ska jag ta och hänga upp handdukarna som jag har tvättat och sedan kanske hämta tidningarna...

Får väl säga god morgon nudå hehe =D




Kommentarer
Postat av: bianca

hej Louise!när går det rpris?


pöss och kram saknar dig!

såg din syrra vid vaggabondo med nån som åkre kros fast han kände inte i
gen mig hon sa så här är du Fredriks barn Biaca!ja sa jag !saknar dig gette myckert!pöss och kram Bianca

2008-05-03 @ 20:51:11
URL: http://biancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0