trötthet...

Ja jag säger det igen är så trött så jag håller på blir tokig, blir helbrydd på mig själv ja.
Nu håller Angelica på att klippa Kims hår...spänningen är olidlig på hur det ska bli hehe.
Den här dagen försvann den med och imorrn ska man till stan och kolla lite, bio kan det ju bli också, men som sagt vi kommer nog att sitta i varsin biosalong eftersom våra filmsmaker skiljer sig ganska mycket haha du var så rolig när du sa så.
Skulle ha varit och hälsat på pappsen i helgen också, kan väl kanske bli det på lördag på dagen kanske om han inte är på Alnön.

Allt i mitt liv är ju så bra nu varför kan inte jobb ordna sig också...ska jag måsta dra till Norge nu innan sommarvikariatet börjar? Så mycket planer, så mycket jag vill göra........så mycket jag vill köpa.
Får väl fundera ett tag till...eller inte så länge till men över helgen iallafall....Röros, Tromsö, Trondheim???? Bara att fara de igentligen, prova nåt nytt, men nu när man är kär så vill man ju inte vara så långt borta igentligen...kommer ju sakna dig.....som sagt det tåls att tänkas på...så får det bli..

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0