sjunger en truddelutt

Är glad idag men såååå trött. For till stan på jobbmässan på nordichallen vid 12, var väl där en timme typ innan man insåg att det inte var så mycket att se där. Fick låna en killkompis bil nu så jag kan ta mig fram ett tag hehe, så nu kan jag jobba i Ånge, ska ringa imorrn för dom behöver folk där och jag behöver verkligen jobba.
For till Patrik och hälsade på och sen for vi en sväng till Annelie & Marcus och sitter nu här och dricker lite kaffe och surrar angling och Patriks bilköp som han ska göra imorgon. Jag sitter och funderar på Norge fortfarande, måste skaffa ett norskt personnummer om jag ska jobba där, ska nog jobba där till hösten iallafall om det nu inte blir till sommaren, men troligen blir jag på Gläntan ännu en sommar, måste nämligen bestämma mig den här veckan så ska ringa dom imorgon.
Tänkte ju upp och köra traktor imorrn men Patrik ska ju vara ledig den knölen hehe.
I helgen blir det nog lite fest hoppas jag, angling på lördag i Gissjön, får se om man ska dit en sväng, Marcus, Tommy och Dennis skulle ha ett lag där och sen massa annat folk så man far nog dit under dagen och tittar lite.
Ska väl hem nu, men hemma är jag ju ensam, Angelica är inte hemma hon :(......tråkigt att vara själv ju....får väl gå å lägga mig tidigt ikväll, ska ändå upp och ringa och grejja på imorrn...TA TAG I SAKER KALLAS DET!!!
Får bli så over and out......


*saknar dig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0