konstig känsla

Tiden uppe i Gällvare har satt sina spår...är jag ens samma Louise längre? Blev hon kvar där uppe bland all snö? Jag kan inte vara ensam nu och det är så svårt att få alla att förstå mina känslor...kan jag någonsin förklara? Hur kommer jag att reagera när jag ser mig själv där på kanal5? Alla frågor som kräver svar......men här står jag ensam i det stora hela, ingen förstår, ingen vet....då är det svårt!!!!!

Ikväll vill jag på bykrogen, får se vilka man får med sig, somnade en sväng förrut så hann inte fara på systemet tyvärr, men sånt brukar ju ordna sig endå. Vill träffa lite folk och dansa.

Var så skönt igår för jag var på spinning, körde verkligen ur mig allt jag hade, så fruktansvärt skönt att börja träna igen. Måste ju ta igen allt jag missat hehe.

Sitter hos Patrik nu, vi har fikat och tagit det lugnt......var hemma förrut och började städa lite smått....men kan som sagt inte vara själv just nu, klarar inte av mig själv och mina tankar....körde t.om musiken på högsta men det hjälpte inte.

Känslan i magen, känslan av att inte räcka till!!!! Kommer den försvinna snart..?????

ska hem nu iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0