en sån dag

Dagarna bara flyter förbi och livet förändras mer och mer för varje dag som går. Tycker saker förändras hela tiden, människor förändras, blir äldre osv....  Snart är det påsk också, känns inte riktigt som det faktist, men har ite packat upp några kycklingar hemma heller, så det kan ju vara det felet också....inte för att jag vill ha massa tuppar och kycklingar i lägenhten heller...tror jag klarar mig endå. Igår jobbade jag till 12, sen var det bara hem och börja tvätta och vrålstäda i lägeheten, var totalt kaos där tyckte jag...speciellt på mitt rum, trivs inte så bra när det är damm och skit överallt, så nu är det fixat.
Imorgon ska jag klippa mig, blir inget avancerat bara ta bort skiten som är slitet och sen luggen som skymmer min sikt haha.
Skriver inte så mycket här längre, men har man inte internet så kan det ju bli lite svårt :P.
Pappa var och hälsade på igår, pratade om att Hulda skulle få komma upp till Hjältanstorp och vara där i vår/sommar så hon slipper vara i lägenheten själv, jag är inte hemma så mycket nuförtiden ;) , sen när jag jobbar i sommar så kan det inte vara så kul att vara katt och sitta instängd i en varm lägenhet heller.
Tänker på att v.17 får man se sig själv på tv....är rätt så nervös för hur dom har klippt till det där faktist haha, jag kan ju säga att jag inte kommer att sitta och titta på det där med massa folk...kanske med en person;) men sen får det vara nog...också slår man av mobilen och har den avstängd sen närmaste dagarna efteråt hehe.....är väldigt overkligt alltihopa faktist.
Näe nu ska jag ta och vara lite social kanske byes byes

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja gumman, det blev jätte fint efter att du hade städat! :) Skönt.. tar du mitt rum oxå nästa gång!? ;P hihi.. O äntligen hade du skrivit ett nytt inlägg då jag nu blivit värsta blogg fixerad. men jag vet ju varför, jävla granne, varför skulle han flytta :( jaja o du! jag hoppas du menar att de blir du o jag som kollar på programmet! ;) hihi.. pusss love you girl!

2008-03-17 @ 17:00:18
URL: http://Aangeliques.blogg.se
Postat av: Fröken Frånlund

Du får snart ta å planera in en tripp till Sundsvall ;) Du saknas!

2008-03-17 @ 18:15:39
URL: http://Melief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0