snart klart med midsommar-08

Vaknade klockan 15.00 idag, ganska utvilad var jag också, så det kändes skönt. Hängde för mitt svarta överkast över fönstrerna...skulle aldrig ha kunnat sova annars, solen lyste redan klockan 3 imorse, helt sjukt hehe. Var bjuden till Elin på 20-årsmiddag också, jätte roligt var det att för en gång skull bara vara tjejer...synd bara att jag var tvungen att fara vid 21. Dom drog iväg på viskan dom senare, Angelica ringde för en stund sen och det verkar vara bra med folk där i år, men det är det varje år...men jag tjänar ju pengar jag så det är lugnt. Det kommer fler gånger.

Man vet inte vad man har förrens man har förlorat det finns det ett uttryck som heter....tänk på det en stund!!

Det viktigaste i ens liv är dom personer som man älskar, ingenting går före dom....Därför ska man visa det så att man inte ångrar sig när det är för sent. En person som jag har förlorat som betydde så mycket för mig var min mormor, hon fick cancer och gick bort bara nån vecka senare...saknar henne varje dag som går..

Tänker på hur min framtid kommer att se ut...kommer jag att stanna i Fränsta och leva här? Finns det något annat som väntar mig på nån annan plats? Herregud vad jag funderar...men om jag inte gör det så blir jag ju inte klok på mig själv...är väldigt tankfull och känslig. Jag vill bara bli älskad så som jag alltid har drömt om att bli älskad...jag vill vara lycklig...

Näe nu får det vara nog av mina knasigheter hehe

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej stumpan! Samma tankar snurrar i mitt huvud....man blir knasig på sig sj.! Hoppas det ordnar sig med kärleks funderingarna oxå, Massa krams på dig /från Knasfia nr 2:)

2008-06-22 @ 22:54:05
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, ibland är livet bra jävligt. Man undrar om någon bryr sig egentligen - på riktigt alltså..!

2008-06-25 @ 13:02:51
URL: http://snomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0