Mitshubishi space runner

Fick en bil igår jag, en "space runner" , ska ta och dammsuga den och tvätta upp den idag...min allra första bil ÄNTLIGEN!!!
Får se om jag har råd att ha den nu bara, ska jobba som bara den så jag kan ha den...har alltid velat ha en egen bil..men det är ju svindyrt. Men besiktning nu på måndag så då får man se om den går igenom...måste ta och ringa runt och kolla trafikförsäkringar idag också.
Caroline ringde nyss hon skulle komma förbi och vara med mig till 13.30 tror jag...
Har fortfarande inte fått några svar på mina prover, men har inte kollat posten idag heller.
Näe nu får man sätta fart om man ska hinna städa klart.
puss på er ut i solen nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Från en *frusen * diggare i stockhol

Hej hej!
Kul du hittat kärleken trots allt!!
Ser du är känner dig hängig, mådde så vid min första grav och nu när du stadgat dig är det ju inte heeeelt otroligt om du är gravid ;-) Bara att önska lycka till isf :-)

2008-06-05 @ 12:42:05
Postat av: Emelie

Lägg ut bild på vrålåket ;)

2008-06-11 @ 14:26:06
URL: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0