ljust dygnet runt

Sitter och jobbar natt inatt...skönt att få jobba lite tycker jag hehe
Fick en tid på VC idag, dom tog EKG och massa andra olika prover, får svar på dom om några dagar, skönt att dom kollar upp riktigt näe man är orolig och inte mår bra. Har inte varit s yr idag, mest slut och trött.
Har inte gjort så mycket idag, hade tänkt hinna måla min fina solstol som jag har fått av pappa för några år sen, men färg är dyrt, men Fredrik trodde han hade nån grundfärg att börja måla den med...vill inte att den ska bli förstörd och spricka ännu mera.
Ska troligen få en bil nu också, får se vad en försäkring på den går på, ska iallafall besikta den och är det mycket fel på den så får jag se hur jag gör med den. Skönt att inte känna sig så låst och kunna ta sig någonstans. Min första bil blir det isåfall...har aldrig ägt en bil jag hihi.
Lägger in en liten bild här också så det blir lite roligare att kika på detta inlägg hehe.

image33

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh vad fiin du är ;) blir ju tårögd hihi ;)

2008-06-04 @ 19:20:03
URL: http://Melief.blogg.se
Postat av: Emelie

Åhh vad fiin du är ;) blir ju tårögd hihi ;)

2008-06-04 @ 19:22:28
URL: http://Melief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0