jobbar inatt

Min midsommar blev lyckad till slut, inser att man ibland som tjej kan vara ganska komplicerad...ibland så överreagerar man på det mesta. Följde med Fredrik & barnen upp till en stuga som ligger uppe vid skinnsjön...man tar marktjärnsvägen och kör den ungefär 20-25min så är man där. Dom som ägde stugan hetter Leif & Kristina, jätte trevliga var dom och vi fick en härlig midsommarlunch när vi kom fram. Sen hade Eva bakat tårtor som var otroligt goda. Så min midsommar blev inte alls så pjåkig som jag trodde att den skulle bli eftersom jag skulle jobba. Tråkigt bara att jag vid 18-tiden var tvugen att rulla hem till Fränsta. Men det gjorde inte så mycket för då ringde Angelica och sa att hon hade bakat blåbärsstubbe så då for jag dit och fikade lite innan jag for på jobbet.
Det fanns ingen täckning för mobilerna där i stugorna så nu kan jag inte ringa älsklingen förrens dom kommer hem imorgon....vet inte vad det är nu men saknar honom nåt så otroligt...hur kan jag vara så kär...är det möjligt?? Är det nåt som är övergående kanske, kan ju inte tänka klart nuförtiden.
Sov inte nå bra inatt heller, vet inte vad det är nu, men hoppas det blir bättre nu när man får in rutinerna att jobba och sådär, drömmer bara massa mardrömmar och skit hela tiden.
ÅÅÅ vad jag önskar att allt vore enklare...att jag vore enklare hahaha....tänk om jag fick en dag med min älskling då det bara var han och jag och ingenting annat, känns som det har varit för mycket nu de senaste veckorna, ingen tid för bara oss. Jag sa att nästa helg så ska det bara vara vi...ska ta och dra med han hemifrån ut i skogen och campa eller nåt...där inga mobiler fungerar ;)....så får det bli.

Jag & Angelica






Grattis till min kära lillasyster som tog studenten 13/6-08




Over and out

Louise...the one and only =)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja gummis, hade vare skoj om du vare med! Ses ju aldrig nu för tiden vi!!! :( Jobar du ikv med??

2008-06-21 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0