Jag blev "tagen"

Spelregler:

"Varje spelare börjar med att skriva sex (6) underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva de sex sakerna i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att detta är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg och låter de veta att de blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information!"

- Jag kan inte lägga mig i sängen när jag ska sova utan att först se till att det inte finns en enda smula i sängen, tycker det är så otäckt med smulor i sängen.

- svär inte utan säger andra egendomliga ord som tolkas mer som att jag skojjar än att jag är arg t.ex. din fjant, tönt, fjantskalle, ratingens fjant osv....

- pratar på en högre ljudnivå när jag fått i mig lite att dricka...undrar om jag hör sämre då?? hahaha

- Har väldigt svårt att sova i ett sovrum som är stökigt/dammigt...det slutar ibland med att jag måste upp och dammsuga mitt i natten.

- Har ett fruktansvärt morgonhumör, ingen vågar prata med mig på morgonen innan jag har fått dricka kaffe typ...ingen aning om vad det beror på, har verkligen försökt tänka på varför jag är så huva illa det ibland haha.

- Har fått för mig att jag inte kan köra bil utan att jag har bältet på mig, och får panik om bältet krånglar :S hehe

Jag utmanar: Angelica, Cattis & Linnéa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahah jag ska anta utmaningnen "tagen"...:)) A, det där med kaffe....öjöjöjö, man skulle kunna döda för en stor kaffe på morgonen...! Jag använder alltid 4 dl'ers glas...fylld med råge(nästan) haha. gott "knark"...livsnödvändigt på morgonen!

2008-06-26 @ 18:40:06
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah jag ska anta utmaningnen "tagen"...:)) A, det där med kaffe....öjöjöjö, man skulle kunna döda för en stor kaffe på morgonen...! Jag använder alltid 4 dl'ers glas...fylld med råge(nästan) haha. gott "knark"...livsnödvändigt på morgonen!

2008-06-26 @ 18:40:25
Postat av: Anonym

Hahah jag ska anta utmaningnen "tagen"...:)) A, det där med kaffe....öjöjöjö, man skulle kunna döda för en stor kaffe på morgonen...! Jag använder alltid 4 dl'ers glas...fylld med råge(nästan) haha. gott "knark"...livsnödvändigt på morgonen!

2008-06-26 @ 18:40:48
Postat av: Linnea

Hahah jag ska anta utmaningnen "tagen"...:)) A, det där med kaffe....öjöjöjö, man skulle kunna döda för en stor kaffe på morgonen...! Jag använder alltid 4 dl'ers glas...fylld med råge(nästan) haha. gott "knark"...livsnödvändigt på morgonen!

2008-06-26 @ 18:41:18
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linneä

Hahah jag ska anta utmaningnen "tagen"...:)) A, det där med kaffe....öjöjöjö, man skulle kunna döda för en stor kaffe på morgonen...! Jag använder alltid 4 dl'ers glas...fylld med råge(nästan) haha. gott "knark"...livsnödvändigt på morgonen!

2008-06-26 @ 18:41:56
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahah jag ska anta utmaningnen "tagen"...:)) A, det där med kaffe....öjöjöjö, man skulle kunna döda för en stor kaffe på morgonen...! Jag använder alltid 4 dl'ers glas...fylld med råge(nästan) haha. gott "knark"...livsnödvändigt på morgonen!

2008-06-26 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0