Frågor och Svar

Ditt namn? Christina Louise Sundqvist
Hur svarar du i mobilen? Hallå! oftast, men vet jag inte vem det är så svarar jag Louise!
Vem ringde du senast? Troligen Angelica =)
Sov du ensam inatt? Nepp, sov med älsklingen
Vad gjorde du klockan 8 imorse? Hjälpte Lucas och Bianca över E14 hemma hos Fredrik.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Cattis på msn.
Det sista du sa högt? Sa godnatt! till en av tanterna på jobbet
Vad har du druckit idag? Vatten, saft, Loka, kaffe
Vad var det senaste du åt? en smörgås
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är nog brun som alla lägenhetsdörrar där jag bor.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nu gör jag det ;)
Drömmer du mardrömmar? Bara när jag är orolig eller sjuk
Humör just nu? Är ganska glad faktist
Favoritgodis? choklad...men äter inte sånt så mycket längre
Sommarplaner? Jobba heltid på Gläntan, kanske göra nåt mysigt med älsklingen
Hur många kuddar sover du med? Vill ha minst 2st
Morgon eller nattmänniska? NATTMÄNNISKA...mina närmaste vill inte vara i närheten av mig på morgonen hahaha
Är du kittlig? jaaaa hihi
Snarkar du? Ibland tror jag men vet inte säkert
Stjärntecken? Jungfru
Vad längtar du mest efter nu? Att få gå hem och sova och sen efter att få mysa med älsklingen
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Mormor...så mycket jag inte hann säga.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Kaffe
Saknar du någon nu? mm älsklingen
Snus eller ciggaretter? Snus såklart, men vill gärna sluta snart med det.
Vill du ha barn? Ja, det är klart jag vill helst 2 st
Längtar du till din nästa födelsedag? Näe, vill inte bli äldre nu...men presenterna kan jag ta endå =) hehe
Är du modig? Ja, jag tycker det...iallafall ibland...beror på vad det gäller.
När drack du öl senast? På mittis i fredags...blev bjuden på 2 öl ;)
Vad har du för planer inför helgen? Inga alls ännu, hoppas på att få jobba, men kanske en fisketur eller nåt skulle va roligt.
Brukar du bada i sjöar på sommaren? Ja inte är jag bangen eller =)
Vem får en kram? Fredrik, Bianca, Lucas, Angelica, mina föräldrar, Hulda & Oliver
Vem får en puss? Alla kan få en hihi
Kan du baka bullar? Jo, det kan jag nog....blev bra sist så
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Hund
Födelseår? 1984
Hur lång är du? 1,66
Senast kramat? Bianca, innan jag klev av på Gläntan
Senast pussat? Fredrik såklart =)
Oskuld? ojoj det var längesen =S
Senast haft sex med? JA GISSA haha =)
Spelar du något instrument? Jodå tvärflöjt...men inte så bra längre
Dina första tankar när du vaknar? Hur fort kan jag ta mig ner till kaffebryggaren utan att någon hinner prata med mig!!?? HAHAHA
Är du bra på? Skojja, busa, jobbet, städa, lyssna, visa omtanke kanske...svår fråga
Husdjur? japp min omöjliga kisse Hulda som smiter över till grannarnas balkonger lite titt som tätt haha
Vem vet mest om dig? Jadu....inte någon mer än mig själv...är lite svåröppnad jag
Rädd för? Spindlar, höga höjder, gå upp de kilon jag gått ner
Hur gammal är den äldsta person du har kysst? 34
Har du körkort? Japp, sen jag var 19
Sjunger du? Ja, så ofta jag kan...älskar att sjunga....singstar hihi
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja...absolut
Hårfärg? Blond är jag och förblir
Skorna du hade på dig idag? mina rosa flipp flopp tofflor
Vad sover du i? Trosor
Kläder du hade på dig idag? Ett rosa linne och svarta shorts
Tatueringar? Nepp, skulle vilja ha en, men har svårt att bestämma sånt
Har du glasögon? Jo...nu har jag det sen förra veckan då Angelica knuffade in mig hos optikern i fränsta...nästa dag fick jag glasögon..skönt det faktist...slipper huvudvärken.
Favoritparfym? Jean Paul Gaultier (flaskan som en kvinnokropp)...skulle vilja ha en ny nu för den är slut =(
Vad köpte du senast? Shampo & Balsam och en snusdosa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0