final i frusna män

Dagen är här då killarna ska göra sina val...spännande spännade...men inte för mig ;). Ska bli kul att se hur det hela gick till iallafall.
Idag har jag varit i stan med älsklingen, han skrev upp för mc idag och klarade det...GRATTIS min sötis!! Skönt att få en hel förmiddag bara jag och han för en gång skull...känns som det blir för sällan nuförtiden..bara jobb jobb jobb, men han måste få leva som han vill.
På fredag tar min kära lilla syster studenten, tänk att hon är så pass gammal nu hehe, ska äta sen efteråt hos Helen.
Dåligt med jobb nu, men ganska skönt med lite ledigt innan sommaren börjar.
Vill resa bort, vill verkligen åka bort någonstans med min älskling nu...bara han och jag...känns som det verkligen behövs, förhoppningsvis så blir det så till hösten.
Hehe jaa Emelie jag ska ta en bild på "vrålåket" haha men det är det sista det är (ett vrålåk alltså) hahaha! =)
näe nu blir de lite eftermiddagsserier bye bye

Kommentarer
Postat av: Linneä

¨Ååååh tack stumpis, ja läsa din med serru!:))

2008-06-11 @ 19:48:22
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0