en sån midsommar

Uscha midsommaren är här och då ska man egentligen dela den med den man älskar...och den personen ska självklart vlja det också. Men surt nog så har den man älskar inte riktigt samma syn på midsommar. Jag tycker att midsommar ska vara för de nykära att vara tillsammans och så vidare. Jag ingår inte i några sånna planer,,,,jag ingår inte i min kärastes planer....Såhär utspelade sig det samtalet:

(pratar om att han ska hem och packa inför midsommar)
Louise säger:
- Tänkte säga att jag följer nog med endå, men det kanske jag sa igår?
- Näe, det sa du inte, tänkte höra med dig hur du skulle göra?
- Jamen jag vill följa med!
- Ja, men jag förstår absolut om du inte vill
- Men jag vill ju sa jag ju
- Jamen jag har full förståelse för om du inte vill fara dit, eftersom du kanske vill vila innan du ska iväg och jobba.
- Jamen det bestämmer jag väl själv
- Ja, men jag vet bara hur jag skulle vara om jag skulle ut och jobba natten bla bla bla.
- Jahap men jag vill ju också ha nån midsommar
- Ja, det förstår jag väl.

Låter detta som om han vill ha med mig? =O=O=O=O

Jag stannar hemma med mina vänner som vill vara med mig.......klart tolkningen är fri för detta samtal men hur ska man tolka det då?

Kommentarer
Postat av: Linneä

Hej stumps! Ville in här å önska dig en gla midsommar...

Hmmmmm, istället för tolkning/misstolkning(du vet sånt där som vi tjejer är enormt bra på...hrm..!) så fråga honom rakt ut istf. Kan ju faktiskt vara så att han tänker på dig som ska jobba natt/eller om du tvekade när han fråga etta gången?? bara en tanke... men fråga honom, raka pjuckar. STOOOOOOOOOOOOOOOR midsommar kram på Lollo! /Linnea å Mäkz

2008-06-19 @ 23:58:38
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0