Solen skiner på mig

Mm idag känns det verkligen bra med allting haha, jobebt ringde imorse och vlle att jag skulle jobba imorgon, delad tur!:D Kanon tycker jag :P! Idag är det kanonväder ute, önskar att man satt på en sjö nu och solade och pimplade. Jag är så glad nu så snart så spricker jag nog, det pirrar i hela kroppen och allt känns så bra.
Nu sitter jag hos Patrik och lånar internet, måste göra lte bankärenden och sen såklart skriva här på bloggen hehe. Ikväll blir det lugnt tror jag, kanske bara en film så man är pigg imorgon. Hade ju lite planer på att gå ut i stan ikväll, men min ekonomi säger åt mig att skita i det, roligare att gå ut om man har lite pengar faktist.
Alla hjärtans dag snart då :P undrar hur den dagen blir :) hehe.

puss på er

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0