Plötsligt så händer det!

Vissa människor kan man ibland ge upp hoppet på, nu menar jag såklart killar, men sen plötsligt så händer det nåt...nåt som man blir både chockad, fundersam och faktist rädd för. Den här killen som jag "dejtar" (eller hur man ska beskriva vår relation) var totalt annorlunda för några veckor sen, vi träffades nån gång sådär och sen så kunde det gå veckor innan jag hörde nåt från han igen. Jag hade helt klart gett upp hoppet på att det överhuvudtaget skulle kunna utvecklas till något mer, men sen så ringde han helt plötsligt, mitt hjärta stannade nästan. Träffade han då sen efter det samtalet och sen dröjde det igen innan jag hörde från honom. Detta kan man ju tolka som om karln bara var ute efter en sak och så såg jag också på saken, men det var ju så jag ville ha det också från början, jag ville ha någon att mysa med, men inget seriöst lixom. Men man kan inte tro att det ska fungera ju, efter ett tag så får man ju känslor, eller jag fick det iallafall. Då fick jag en chans att prata ut med han och jag sa verkligen allt jag kände och han sa ju att han kände likadant så så långt var det ju kanon. Nu är det ju så att när man har sagt sånna där saker om hur man känner så blir man helt plötsligt "sårbar" eftersom man lämnat ut allt man känner och då är ens hjärta med i det hela helt plötsligt.....Mitt hjärta!!!!! Jag ville ju inte bli kär, jag ville inte känna såhär, jag ville ju vara ensam ett tag, men nu vet jag inte alls längre. Igår var han och hälsade på mig i lägenheten för första gången, det är lite nervöst att nån som man tycker om ska komma hem till en för första gången, men det gick ju så bra och han är så lättsam att vara med. Så nu har jag ju vräkt ur mig det här också.


441221-3




You look into my eyes 
I go out of my mind 
I got no strenght at all in this phase that I'm in 
Am I gonna loose my mind?

Baby I'm too lost in you
lost in everything about you
soo deep I can't sleep I can't breeth
I am gonna loose my mind

Once more you opened the door and now you're here in my heart and in my heart I hope you will stay...



Ja annars då, idag har jag tvättat lite och sen for jag upp till Cattis och vi drog runt på Fränsta och fixade massa saker som behövdes fixas hehe. Nu sitter vi och "lanar" som de två datanördar vi är hihi :P. Ikväll ska jag troligen på på african moves eller vad det hette typ som aerobics troligen, kan ju bli kul det.
Finns inte så mycket mer att skriva ska väl ta och ringa a-kassan kanske och spångbro möjligtvis hehe.
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0