Osäkerhet

Om det är menat att det ska bli så så blir det så...det svaret gjorde mig ganska säker på allting. Men hur ska man betee sig i tv? Ska man vara sig själv? Jag är så himla flummig och blyg på samma gång så jag undrar hur detta ska sluta. Hmm väntar fortfarande på min packlista ja, var är den? Vill börja packa ja nuuuu, vill veta vad man ska ha med sig ja. Måste fixa det sista med papper och sånt imorgon, måste ringa tandläkaren och boka om tiden eftersom jag inte vet om ja är hemma då när jag hade tid. Sen måste jag fixa allt med jobbansökan, men hinner nog inte få de sista papperna så får be nån skicka dom sen åt mig, eller om dom kanske kan skicka upp dom till Gällivare eller faxa dom kanske hmm? Måste även ringa mitt jobb imorgon och säga att jag kommer att åka bort och inte vara tillgänglig för jobb på ett tag. Papper papper papper papper!!!! Finns det nå tråkigare?
Hur är jag som person igentligen? Kommer jag att palla att göra intervjuer och allt sånt och kommer jag inte få hemlängtan där uppe där jag inte kommer ha någon som jag känner? Massa frågor som far genom mitt huvud nu....börjar kännas mer läskigt än spännande just nu....ojojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0