Ikväll åker jag

ikväll bär det av till Gällivare, ska fara nattåg från Sundsvall 21.39, måste se om det går nåt tåg så att det passar från Fränsta, men troligen inte. Hmm får nog fixa nån som skjutsar ner mig dit då. Undrar om jag har packar allt? Kommer vara helknasig sen timmen innan jag far, har jag verkligen med mig allt jag behöver? Måste även kolla hur kallt det är där uppe nu. Angelica lovade att hon skulle klippa och färga mitt hår nu tills ja ska iväg.
Önskar att allt såg annorlunda ut nu, önskar att jag kan åka utan att oroa mig för allt här hemma, men tankarna kommer att flyga hit hem ofta har jag en känsla av. Ska ta och tvätta det sista nu så allt blir klart, återkommer förmodligen idag ;) puss

Kommentarer
Postat av: C.Hu

Misssss youu baby! Hoppas du har kul! Tomt utan dej här hemma det ska du veta!

2008-02-19 @ 18:46:37
URL: http://getthis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0