Detektiv

Kan kännas som om man är en sån ibland när man luskar och luskar om en person haha.
Idag vaknade jag klockan 12.30, var fortfarande jätte trött och det är inte så konstigt det när jag jobbade 10 timmar igår och sen var iväg på singstarkväll hos gänget! Kom väl hem vid 3-4 tiden och då tvärslocknade man i sin säng. Idag har jag varit med min morbror till min mormors grav i Torpshammar, var längesen jag var dit nu och det var längesen jag pratade med min morbror också, blir lätt så att det blir långt imellan, men så är det ju med vissa saker tycker jag jämt. Nu ska jag iväg på rock´n roll gympan som börjar 7, ska dit med Angelica och Claudia, ska bli riktigt skönt att få träna lite, ska ju sätta igång på allvar nu igen när man äntligen är frisk JIPPIIEEE!!!

Imorrn ska Åsa ringa mig om hur det blir angående Norge, hoppas verkligen att vi kan hamna på samma ställe, annars ska jag söka mig till Trondheim eftersom det bara är rätt över och troligen så går det tåg dit från östersund. japp vi får se, men måste ju börja bestämma nu hur det ska bli, planer är viktiga att ha om man ska lyckas här i livet annars kan man lika gärna gå och lägga sig eller deppa ner sig totalt.

japp ska dra nu strax ja bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0