Alldeles matt

Vet inte vad det är med mig är så fruktansvärt trött, kom hem och skulle gå på aerobicsen som började klockan 19.00, tog på mig träningskläderna och stod vid ytterdörren och kände bara näe jag klarar inte av att träna idag. Det är alldeles som om någon drog ur en propp. Istället följde jag med Björne och for till Patrik och Agnes och drack kaffe, Patrik är fortfarande klen han och alldeles blek, och även Agnes låter som en kråka verkar som om alla är sjuka nuförtiden :S. Känner mig så värdelös på nåt sätt när jag inte får jobba nåt, vill ju så gärna jobba, men ingen som behöver vikarier nu vilket jag tycker är konstigt när alla är så klena.

Men det blir väl min lycka måste väl vända den med nån gång innan jag blir knasig, jag är inte en person som klarara av att gå hemma på dagarna, jag vill göra saker. Har jag ingenting att göra så städar jag eller grejjar på med allt möjligt. Just nu fungerar inte internet hemma så får se hur mycket bloggskrivande det blir framöver.
Vad skönt det skulle vara att få jobba att ha ågonting fast att gå till varje dag och sen känna på kvällarna att jag verkligen har gjort någonting. Nu vill jag bara gråta...bara gråta och lägga mig i sängen och sova. När ska oturen vända då? Jag vet att detta beror på att jag aldrig får jobba, vill inte må såhär, ena sekunden är jag så glad så jag hoppar ur skinnet och nästa sekund är det en helomvändning åt andra hållet.
Hoppas morgondagen blir bättre...hoppas jobbet ringer....
god natt

Kommentarer
Postat av: Emmy

Håller tummarna för att du ska få jobab och att du börjar må bättre!
Hoppas du får en bra kväll.

2008-02-07 @ 21:08:16
URL: http://kennelgnistra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0