Lucian kommer!!!

Tjena bloggläsare!
Vet att det är långt emellan jag skriver här, men saker och ting har en tendens att komma ivägen, jobbar mycket och sen är det ju allt som har med julen att göra och sådär. Egentligen har jag tappat lusten att sitta vid datorn överhuvudtaget...vet inte vad det kan bero på.
Har varit ner 2 gånger nu till stan och faktist hunnit handlat det mesta av julklapparna, har bara några kvar, men jag vet vad jag ska köpa så det går rätt så fort.
Igår när jag kom hem så fick jag en smärre chock när jag insåg att älsklingen har köpt en fyrhjuling, det är självklart jätte roligt och bra för han har snöblad på den så det går lättare för oss att skotta nu. Men sen inser jag att han tänker sälja skotern sin och då blev jag mindre glad, har verkligen längtat efter en vinter med lite snö (som det är nu) så man äntligen kan köra lite skoter "på riktigt".....det är flera som ville köpa den men men han tröstade mig med att han nog skulle köpa en annan som man bättre kan åka flera på...både för barnens skull och för min.
På söndag ska vi troligen upp till Umeå och kika på en liten vovve, vill så gärna ha en hund det skulle vara så skönt med sällskap på dagarna sen när man är stor och tjock och även efteråt när man är mammaledig. Hunden vi ska kolla på är en blandras, deras mamma är en blandning mellan labrador, shäfer, laika och Australiensk shepherd, jag sätter in en bild på den här så ni får se vilka sötnosar det är.

Annars är allt som vanligt kan fortfarande inte äta som jag ska, när jag kom på jobbet igår så tyckte dom att jag var väldigt smal..."du är i smalmånaden" sa dom...men sen har jag sånna problem med maten så ni skulle bara ana, måste verkligen tvinga i mig riktig mat bara för att jag måste äta....önskar och hoppas att det går över snart ja. Är ju inne i den
4:e månaden nu så ni vet hihi.

Näe nu ska jag sussa
Over and out
Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du ska skaffa hund, hoppas bara du vet att den där blandningen kommer bli väldigt krävande då både schäfer och speciellt australian shepherd som är en vallhund kräver väldigt väldigt mycket både fysikt och psykist för att de ska bli en trevlig hund! Men dom var fina! Hoppas de blir bra! Kul med skoter och snö! Hoppas ni får en ny skoter :)

2008-12-14 @ 17:39:28
Postat av: Linnea

Heej!=) Åååå vilka sötisar! Men håller med kommentaren innan. Mkt, mkt krävande raser...!

Tänk att du är i 4e månaden! Häftigt:D

Ha det så jättebra och hoppas det blir bättre med matlusten! Stor varm kram! /Linnea

2008-12-14 @ 21:13:16
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0