julbord

Är nyss hemkommen från julbord som älsklingen var bjuden på, jätte gott var det, men som vanligt fick jag inte i mig någonting innan jag var totalt proppmätt. Älsklingen skrattade bara åt mig och tyckte att jag mest petade i maten. Men det värsta är att ingenting smakar som det gjorde innan jag var gravid, alla maträtter har lixom bytt smak och smakar mycket starkare och orimligt äckligt i vissa fall. Jag är egentligen inte ett dugg kräsen men nu vette ratingen om jag måste ta nåt kosttillskott snart. Trevligt var det iallafall med mycket roliga och trevliga människor. 
Nu ligger man i sängen med Mira nedanför sig på golvet och lilla kissen Pelle uppe i sängen.
Imorgon får vi se om vi drar iväg till stan, men älskling är lite smådålig så får se hur han känner sig först, annars blir det nog segkaksbakning med pappsen.
Näe nu blir det sova av för mig med....
Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0