underbar känsla

Det är det att vara riktigt kär...att känna att man äntligen har hittat den rätta....det är så underbart att leva och vara kär =).
Inatt ska jag jobba och det känns väl okej, och imorgon ska vi på älsklingens mammas födelsedagsmiddag på Norra berget i stan, sen på söndag jobbar jag hela dagen.....ja man måste passa på att jobba medans det finns jobb.
Ska städa lite idag och grejja på, fixa nån god middag och sådär, hoppas att mina gardiner som jag beställde från jotex har kommit....åååååh dom skulle ju komma idag grrrrrr :S.
Näe nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen fara och titta till Oliver som är ensam hemma nu nån dag för Angelica är i stan.

Over and out
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0