Regnig dag

Ja, idag öste det verkligen ner ute och jag som tänkte ta och låna älsklingens regnbyxor och ta en långpromenix....men då hade han tagit dom själv idag =(, men kanske blir en promenix lite senare innan jag börjar jobba. Tänkte ha sprungit ikväll, kom överens med Cattis om det, men sen kom jag ju på att jag jobbar 16-21 ikväll...men imorgon tror jag inte att jag har nåt jobb.
Har en bananflugeinvasion i köket och inte fattar jag vart dom kommer ifrån eftersom det är så rent som det kan bli runt diskbänken...någon som har några ideér hur man kan få bort dom små äckliga sakerna?
Igår bakade jag bullar jag, men inte blev dom nå bra, funderar på vad jag gjorde för fel, har aldrig misslyckas någon gång med bullar *snyfta*....
Helen & Erik var hit och gjorde mig sällskap igår också, Erik fixade det trådlösa internetet, så nu kan man äntligen sitta på 2 datorer och var som helst i huset SKÖÖÖÖÖÖNT tycker jag!
Näe nu ska jag gå och ringa lite och grejja på.

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heey:) Å tack för din gulliga kommentar! Ja jag mår skitbra:D Men dudå??!!:)) Ska ni bli sambos! Iiiiih, va skoj! Grattis! Man ser dig så sällan nuförtiden..jobbat mkt?

TIPS! På hemtjänsten försvinner 5-6 vikarier till sundsvall nu i höst så VILL du jobba kommer du helt säkert vara välkommen dit som springvikarie....ring Siv 250852 å hör me henne:) Stora kramen!

2008-08-19 @ 17:00:23
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: m

angående bananflugorna:töm lite vitvinsvinäger och vatten i en kopp eller på ett fat,det tycker dom om.droppa dit lite diskmedel som tar bort ytspänningen,då drunknar dom jävlarna!har du flugorna på flera ställen,så ställ ut flera koppar!det funkar,jag lovar!

2008-08-19 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0