nattblogga

Ja, det är nog inte många som klockan 5 en lördagmorgon sitter och bloggar, men jag jobbar ju så då blir det ju lätt så. Ska skynda mig hem sen så kanske jag hinner ge älsklingen en puss innan han far och gräver klart jordvärmen som han började på igår. Vi går verkligen om varandra, så har det varit hela veckan. Igår var jag hemma hela dagen och han jobbade från 7-16 och sen for han iväg och sköt lerduvor tills 20.30...jag börjar jobba 21.00 så vi hade alltså en halvtimme att pussas och mysas på...inte mycket alls de och nu när jag kommer hem så far han och jag går och lägger mig och sover tills 13.00 ungefär, för klockan 14.00 måste vi fara till stan senast för hans mamma fyller år, så det blir middag i stan. Men imorgon kväll ska jag nog se till så att vi får lite tid tillsammans för sen jobbar jag 12-21.30 på söndag och han ska upp klockan 4.00 på måndag morgon så han går och lägger sig typ när jag kommer hem från jobbet och jag jobbar 7-13. Sen ska han iväg och gräva igen hos Kim på kvällen tror jag och ja så har vårat liv sett ut nu, men pengar måste man ju ha nu när det är så mycket man vill göra. Om 2 veckor är det tänkt att vi ska fara iväg med husvagnen bara han och jag hela helgen och fiska och mysa någonstans...det behöver vi verkligen nu, ska bli så skönt att bara komma bort ett tag, blir troligen fre-sön. Dit längtar jag så det är inte klokt.....har längtat efter det enda sen vi blev tillsammans tror jag, bara han och jag...
Näe nu ska man väl sätta på kaffet och kika runt lite....sen hem och blåsova hihi.....

Ha en bra dag!!!!!!!!!!!! pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0