ljus i mitt liv

Saker som får mig att vara lyckligare än jag varit på väldigt länge just nu är att jag har en sån underbar pojkvän...han gör mig så glad...och allt känns så rätt nu....VI SKA FLYTTA IHOP!! Kan det bli mycket bättre än så?
Det känns verkligen som om allt ordnar sig för mig nu och det känns verkligen skönt kan jag säga, jag är kärare än jag någonsin varit förrut och jag vet att jag kommer få det så bra med honom...det måste ju synas på mig hur kär jag är!? Hihihi!!!

I går var jag på inflyttningsfest hos Tommy & Linda i stan, dom har en så mysig lägenhet, man fick lite inspiration där faktist till hur man vill ha det hemma...jag har svårt att själv komma på hur jag vill ha det, men nu har det poppat upp lite ideér kan jag tala om. Vi åt iallafall kräftor (smaskens) och sen spelade vi ett slags sharadspel som pågick till långt in på natten hahaha...ja skrattade gjorde man mest hela tiden, var så längesen jag umgicks med dom så det var så trevligt.
Idag har jag mest tagit det lugnt eftersom jag skulle jobba inatt, umgåtts med älsklingen och hans barn och bara kännt att det är söndag. Nästa veckan kommer älsklingen att jobba mycket så jag blir nog mycket själv, men så blir det ibland, men jag har full förståelse för det, jag skulle jobba jag med om det fanns jobb.

ÅÅÅÅh jag vill åka utomlands nu ja, känns verkligen som jag och älsklingen skulle behöva komma bort och bara umgås med varandra en vecka, skulle vara så skönt att komma bort ett tag och slappna av. Jag hoppas resorna blir billigare framöver, ska ta och kika lite nu tänkte jag få se om priserna har sjunkit nåt.

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0