snart snart

Snart är även denna natt överoch jag får gå hem och lägga mig...eller igentligen inte eftersom jag har tvättid som börjar klockan 7 grrrr, för någon tog min tvättid i förrgår när jag skulle tvätta. Men jag lär hinna sova endå, inte så viktigt igentligen eftersom jag inte ska jobba natten som kommer. Har varit ovanligt hungrig denna natt även fast jag åt fisk och potatis när jag kom igårkväll, men kan bero på att jag tränade innan jag for hit.

Saknar dig älskling....det här är jobbigt de att vara utan dig så länge!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

igentligen stavas igentligen egentligen! ;P hihi

2008-04-04 @ 00:15:52
URL: http://Aangeliques.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0