Saker som händer

Vaknade imorse av att solen sken och att älsklingen ringde och frågade om jag kunde gå ner och väcka Lucas och Bianca. Kunde inte gå och lägga mig och sova igen när det är så fint väder så satt på en kopp kaffe och satt mig här för att blogga lite.
Imorgon är premiären för frusna män söker kärlek....spänningen är olidlig och jag tror alla tjejjer är lika nervösa som jag...tänk att få se alla igen, ska bli så kul att följa programmet och se alla människor som man lärde känna där uppe. Någon av tjejjerna sa att det är smart att ta bort sitt mobilnummer från eniro så ska ta och göra det.

I helgen var det partay hos Kim, askul tyckte jag det var och man blev bra dragen när Amir bjöd på både mintu och jäger ojojoj...men kul var det haha. Måste åka bort och kolla på kort som Angelica tog med sin kamera haha, kan ha blivit mycket tokiga kort hihihi. Ska ta och ringa till Gläntan också och höra om dom har nåt jobb åt mig, tycker inte om att gå hemma bara, blir tokig då ja.

Gå in på www.kanal5.se och läs lite om programmet vett ja :D

puss på er

Kommentarer
Postat av: Fröken Frånlund

Jaa det är sjukt att det börjar imorn. Kan knappt fatta det haha.. jag har ju ingen video ja så jag kan inte spela in :/ Men tror mamma skulle fixa det åt mig :D haha.. Pussa

2008-04-22 @ 10:49:21
URL: http://Melief.blogg.se
Postat av: Cattis

Fan gumman vi måste ses nå:D Förrr länge sedan nu!
Nervös inför morgon dagen?? Kan tänka mig de. Är nästan nervös för att se dig på tv:P haha! Kramisar

2008-04-22 @ 12:29:26
URL: http://theworldbychu.blogg.se
Postat av: Cattis

Jag gör inte mycket. Ska ner till lägenheterna och tvätta bilen med Andreas tror jag:D Kram

2008-04-22 @ 12:31:39
URL: http://theworldbychu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0