rullar på

Då jobbar man natt då som vanligt, men skönt endå det, är en liten nattuggla endå ja så det passar mig utmärkt. Det värsta är att jag saknar älsklingen så mycket....ojojoj va mycket jag saknar honom. Han har varit dålig han, magsjuka huva...jag har ätit vitpepparkorn idag och hoppas på det bästa, inte roligt om det skulle bli nåt tok inatt när jag jobbar...då lär det inte gå så bra för lilla mig.
Idag vaknade jag vid 13.30 var som vanligt jätte hungrig, vet inte vad et är med mig nuförtiden, men när man mår bra så kommer aptiten tillbaka också...konstigt hur kroppen är faktist.
Har varit ute och gått och sprungit med Agnes förrut också, skönt att springa faktist och det var så fint väder så det kändes såååå skönt.
Första april idag då...ingen som har lurat mig tror jag iallafall, men jag är inte så lättlurad....haha men vissa personer skulle nog säga att jag är det.
Lyssnade på Rihannas nya låt förrut också take a bow heter den, finns på www.youtube.com
Måste ta och ta hem lite nya låtar nu, har kommit efter på den fronten nu, men blir så när man inget internet har :(.
Är ganska trött nu, vet inte varför men förhoppningsvis blir det en lugn natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0