och bullar blev det

Har varit i full gång hela dagen känns det som, har till och med hunnit med en joggingrunda med Agnes från Ljunga till fränsta och tillbaka, känns skönt att få ha sprungit av sig, var så himla stressad av mig idag även fast jag igentligen inte hade så mycket att göra, men jag kan känna så ibland tyvärr. Älsklingen jobbar eftermiddag den här veckan så han är inte hemma förrens vid 3 tror jag...jobbigt att inte hinna träffa han så mycket, men man får vara glad för det lilla...jag hoppas bara han saknar mig lika mycket som jag saknar han....gör du det älskling?????
Bullarna blev väl godkända tyckte jag, var så längesen jag bakade så det blev bara på en halvliter, får baka fler sen när klockan inte är 22.00 på kvällen hehe, men kul var det ju iallafall. Det märks på tjejjerna och killarna som är med i programmet att det börjar närma sig...endel är helt upp i hejjsan hahaha och jag är mestnervös så jag håller på kryper ur skinnet...men ska bli så kul att se alla på tv nu när man känner dom hihihi. Måste ta och ta en trip till Sundsvall och hälsa på Emelie snart, har inte blivit av än bara, men jag lovar att jag ska komma gumsan.
Nu ska jag ta och försöka sova klockan har hunnit bli 1.00 typ och jag är helt slut. Imorrn blir det jobb på kvällen iallafall och förhoppningsvis nån fler dag den här veckan...

puss och godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Ewie

gott med bullar :D

2008-04-15 @ 01:21:29
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Fröken Frånlund

Åhh du får inte skriva så där. Jag blir alldeles tårögd ju :D Fy vad du saknas, vi ha ju verkligen inte träffats något efter hela händelsen :( ja om du har svårt att ta dig hit så får ja försöka att ja mig till Fränsta ;) En vecka kvar nu, hihi :D ja tror fan ja kommer gråta när ja ser de för att ja saknar er så jävla mycket. Vi hade ju så kul. Kom varandra så pass nära. Ja det går inte att beskriva helt enkelt :D Puss Babe

2008-04-16 @ 21:02:31
URL: http://Melief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0