Jag och mina knasiga funderingar

Ja, det kan man ju lungt säga om gårdagens inlägg...vet inte riktigt vad jag menade nu när jag läser det idag.

Haha Emma? Du kanske kan ge mig en "skinnpånäsankurs"???  Men du skulle kunna dela med dig lite av ditt "skinn på näsan" till mig hihi ;P. JAG HATAR EMMA OCH JESSICA, DOM BARA SKRATTAR!!!!! (Ett litet insidejoke mellan oss frusna tjejjer där då).... SAKNAR ER ALLA!!!

Idag har det blivit lite av en speed dag tycker jag, var ute med älsklingen imorse och rensade massa skrot som han ska elda upp, var fruktansvärt fint vårväder idag också så skönt att vi går mot varmare och ljusare dagar.
Har varit hos Angelica och Kim nu ikväll och tittat på Beauwolf, tycker faktist den filmen var helt okej för att vara animerad, ganska coolt hur dom får till det...men det tyckte inte Angelica hon jämförde filmen med Barbie filmerna hahaha ja alla kan inte tycka lika jämt ;P älskar dig endå gumsan :D!!!!

Nu ligger Pelle och skriker på mig och vill ha lite uppmärksamhet så ska väl ta och ge han det då!!! (Pelle är en kissekatt så ni vet)
sov gott på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0