Dagen då allt börjar är snart här

Var just in på min facebook och kollade lite, kika på den här länken här nedanför så kan ni se lite roliga bilder hehe, jag är med på några men syns knappt, men kommer ihåg det som om det var igår, så fruktansvärt roligt vi hade.

http://www.landsbygden.org/frusna/frusna-man-soker.htm


Idag har jag jobbar 8-14 och ska även jobba imorrn 16.30-21.30 och på onsdag 7-13, blir lite jobb nu framöver, känns ju kanon det kan jag ju säga. Imorgon ska jag på sjukhuset också, ska vara där 08.10, ska göra ett cytologprov...låter lite otäckt det kan jag ju tillägga, hoppas det går fort hatar sånt där, men det är ju bra att det finns så man kan se om det är nåt i ett tidigt skede...för då går det ju att göra någonting åt...vill ju ha barn jag med någon gång i framtiden. 

Är så trött idag, ikväll är det vattengympa 20.30- 21.30, får se om magen fortsätter krångla annars ska jag dit och trampa lite vatten, förhoppningsvis hinner Angelica hem så hon kan följa med mig, Agnes jobbar ju eftermiddag hon så. Skiväder är det ute också inge kul alls det kan jag lova, men men snart är det sommar...och snart är det den 23 april OJOJOJ man är rätt nervös nu......

puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0