behöver skriva av mig

Mycket har hänt.....men hinner ju inte skriva ner allt hela tiden blir så mycket då. Idag ska jag fara till stan med Agnes och Patrik, sen bär det av hem till lägenheten då, måste ta och fixa och städa iordning där så det går att vara där...har inte varit där på ett tag nu. Caroline har bott där mest hela tiden senaste veckorna.
Veckorna går så fort och nu är det ju sista april på onsdag, har inte planerat in nåt speciellt alls, Annelie har varit på mig att vi skulle hitta på nåt, men jag jobbar 08.30-16.00 nästa dag så kan ju inte göra alltför mycket tok kvällen innan.

Nu ska jag ta och duscha och stöka på lite innan dom kommer och hämtar upp mig.

Älskar dig älskling...glöm inte det

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh, vilken härlig blogg! Du skriver väldigt personligt. Hit återkommer jag! :-)

2008-04-28 @ 14:29:27
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0